آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل
سرخط خبرها

مهد کودک‌ها به دستور ستادملی مقابله با کرونا تعطیل شدند | مبتلایان به امیکرون می‌توانند ۵روز مرخصی بروند

  • کد خبر: ۹۸۹۳۵
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مهد کودک‌ها به دستور ستادملی مقابله با کرونا تعطیل شدند | مبتلایان به امیکرون می‌توانند ۵روز مرخصی بروند
ستاد ملی مقابله با کرونا در مصوبات جدیدی دستور داد که مهدهای کودک تعطیل شوند، بیماران مبتلا به امیکرون و مادران باردار واکسینه شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر عباس شیراوژن در پیامی توییتری، مصوبات جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا را به این شرح اعلام کرد:

امروز در ستاد ملی کرونا مصوب شد، مهدهای کودک در شهرهای قرمز به مدت یک هفته تعطیل شود و با توجه به این تعطیلی، دستگاه های اجرایی زمینه استفاده از دورکاری را برای مادران دارای فرزند زیر ۶ سال به مدت یک هفته فراهم نمایند.

مدت زمان مرخصی افراد مبتلا به سویه امیکرون، ۵ روز تعیین گردید که با گواهی رسمی پزشک یا ارایه تست مثبت PCR قابل استفاده میباشد.

او همچنین در توییت دیگری نوشت:

بر اساس مصوبه کمیته علمی، امکان واکسیناسیون کلیه بانوان باردار در تمامی سنین فراهم و بلامانع است.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->